Яндекс скасував посилання . Що робити фахівцям пошукового маркетингу?

« У початку 2014 року« Яндекс » перестане враховувати посилальні фактори при ранжуванні ( розподілі по позиціях — примітка редакції ) сайтів з комерційних запитах в результатах пошуку московського регіону» , — заявив Олександр Садовський (керівник пошукових сервісів «Яндекса» ) на конференції IBS Russia .« У початку 2014 року« Яндекс » перестане враховувати посилальні фактори при ранжуванні ( розподілі по позиціях — примітка редакції ) сайтів з комерційних запитах в результатах пошуку московського регіону» , — заявив Олександр Садовський (керівник пошукових сервісів «Яндекса» ) на конференції IBS Russia .

Ця новина буквально сколихнула медійне співтовариство , журналісти прогнозують смерть SEO. Як йдуть справи насправді розповів Роман Клевцов , визнаний експерт в області пошукового маркетингу і генеральний директор Optimism.ru .

За оцінкою РАЕК , ринок пошукової оптимізації в 2013 році становитиме близько 12 млрд руб. (зростання на 19 % по відношенню до попереднього року ) . Це приблизно чверть ринку контекстної реклами і більше половини ринку медійної реклами рунета

Схильний вважати , що відмова « Яндекса » від посилальних факторів серйозно не позначиться на добробуті галузі пошукової оптимізації. Ця подія була очікуваною ще з часів « Мадридського доповіді » , коли пошукова система навчилася відрізняти покупні посилання від природних. А в 2011 році « Яндекс» ввів « Нові принципи ранжирування комерційних сайтів » і вже в квітні 2013 підготував доповідь « Quality- biased Rankingfor Querieswith CommercialIntent ». Тому більшість великих гравців на ринку інтернет-маркетингу вже давно усвідомили прийдешні зміни і зробили упор на комплексну роботу над проектами , детальне опрацювання внутрішніх факторів , навігації та з урахуванням законів юзабіліті. Безумовно , посилальне просування ще буде існувати як мінімум в інших регіонах , крім Москви і МО , і в сфері інформаційних запитів. У зв’язку з цим передчасно ховати посилання як інструмент інтернет -маркетингу.

Втім , паніка на ринку може призвести до того , що певні втрати понесуть бізнес-моделі посилальних бірж або посилальних агрегаторів , які зазнають функціональні зміни . Найбільш очевидний шлях подальшого розвитку для цих проектів з реалізацією їх функціонального потенціалу — це перетворення у великі PR- холдинги , які будуть орієнтовані на створення інформаційного фону компаній в інтернеті . Також , швидше за все , зменшиться кількість фрілансерів і невеликих SEO- компаній у зв’язку з тим , що більше значення буде мати комплексний підхід до просування . Маленькі SEO- фірми програють в цьому відношенні великим гравцям і, можливо , підуть з ринку , не витримавши конкуренції . Вивільнені клієнти з агрегаторів , від фрілансерів і невеликих SEO -компаній підуть на аутсорсинг до холдингів , які займаються інтернет -маркетингом .

Яндекс скасував посилання . Що робити фахівцям пошукового маркетингу?

« У початку 2014 року« Яндекс » перестане враховувати посилальні фактори при ранжуванні ( розподілі по позиціях — примітка редакції ) сайтів з комерційних запитах в результатах пошуку московського регіону» , — заявив Олександр Садовський (керівник пошукових сервісів «Яндекса» ) на конференції IBS Russia . (далее…)

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *