Українці озвучили Facebook’у «останнє китайське попередження»

Сьогодні і завтра в Україні проходить «попереджувальний бойкот» соціальної мережі Facebook, причиною якого стала відповідь СЕО американської корпорації — Марка Цукерберга на прохання 50 000 українців переглянути «Процес скарг» у зв’язку з масовими банами українських топ-лідерів думок.Сьогодні і завтра в Україні проходить «попереджувальний бойкот» соціальної мережі Facebook, причиною якого стала відповідь СЕО американської корпорації — Марка Цукерберга на прохання 50 000 українців переглянути «Процес скарг» у зв’язку з масовими банами українських топ-лідерів думок.

Ініціатори акції стверджують, що Цукерберг в ході заходу Q & A with Mark «дав абсолютно неадекватна відповідь» на прохання українських користувачів соцмережі і Президента України — Петра Порошенка — відкрити в країні представництво Facebook у зв’язку з упередженим ставленням до українців з боку російськомовних адміністраторів соцмережі. З відповіді Цукерберга послідувало, що «російського представництва» Facebook не існує, а всі пости українських користувачів модеруються в ірландському Дубліні. Також СЕО Facebook зазначив, що представництво в Україні вони не планують відкривати в найближчому майбутньому, тому як цей регіон не представляє комерційного інтересу для компанії. Варто відзначити, що на сьогоднішній день Facebook розпорядженні 14 офісами в США і 34 регіональними офісами по всьому світу, проте в жодній з країн СНД представництв компанії немає.

Активісти з Києва та Львова на таку відповідь відреагували вкрай агресивно. «Наше завдання — висловити свою солідарність з українськими топ-лідерами думок і відчути, як це бути поза Фейсбуку кілька днів. Чи є життя поза Фейсбуку? Тисячі деактівірованнних акаунтів протягом 1-2 днів створять прецедент для адміністрації ФБ та медіа-привід. Для адміністрації ФБ це стане проблемою №1, яка набагато серйозніше, ніж падіння соціальної мережі «, — саме так висловили свої наміри організатори» Facebook-бойкоту «. І тут же висунули свої вимоги до американської корпорації:
— Публічне вибачення Марка Цукерберга перед українськими користувачами соцмережі за свою відповідь на їх прохання;
— Розробка технічних рішень для запобігання зломів Facebook-акаунтів: наприклад, верифікація сторінок ТОП-блогерів або «білі списки»;
— Публічний і прозорий процес апеляції забаненних акаунтів і контенту, в якому братимуть участь сторонні некомерційні організації або незалежний наглядова рада.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *