Суперечливий Facebook: лаконічний вихід в оффлайн

Видання Financial Times пише, що «лайк» найбільшої в світі соцмережі Facebook, переконуючої своїх рекламодавців у перевагах інтернет-реклами, з’явився на плакатах в лондонському метро. Також компанія Марка Цукерберга НЕ знехтувала можливостями телебачення і білбордів: у Великобританії можна побачити лаконічні плакати Facebook і присутність скромного логотипу соцмережі на британських ТВ-каналах.
За даними аналітичної фірми Nielsen, з початку нинішнього року корпорація Facebook витратила у Великобританії на традиційну рекламу понад 6 мільйонів фунтів стерлінгів (за весь 2014 ця сума склала всього 16 000 фунтів), половина з яких пішла на телерекламу, а решта — на зовнішню рекламу , рекламу в кінотеатрах і в пресі.
Представники Facebook відмовилися розкривати журналістам Financial Times стратегічні цілі компанії, але відзначили, що зовнішня реклама «просуває соціальні зв’язки, якими люди обзаводяться в соцмережі, і дружбу, збагачує життя як в Facebook, так і поза її».
На думку маркетолога Шона Грегорі, Facebook таким чином вибудовує довірчі зв’язку зі споживачами та створює єдиний образ бренду. Експерт вважає, що в найближчі роки соцмережа стане одним з найбільших рекламодавців в світі.
Варто відзначити, що восени минулого року корпорація Facebook запустила в Лос-Анджелесі і Чикаго першу кампанію на білбордах. А в нинішньому році, крім Великобританії, компанія скуповує рекламні площі та час телевізійного ефіру в Канаді та Австралії.
«Вибудовування і розвиток бренду не зашкодить Facebook і обійдеться недорого в порівнянні з прибутком, яку здатне принести», — прокоментував аналітик компанії Pivotal Research — Брайан Уізер.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *