Маркетинг в нерухомості

Навіщо компанії маркетингова стратегія, як знайти унікальність в типовому проекті, максимально ефективно використовувати маркетинговий бюджет і що таке стратегія інтернет-присутності.Навіщо компанії маркетингова стратегія, як знайти унікальність в типовому проекті, максимально ефективно використовувати маркетинговий бюджет і що таке стратегія інтернет-присутності. На ці та інші питання дадуть спікери практичної конференції «Маркетинг в нерухомості», яку організовує в Санкт-Петербурзі компанія «PROEstate Events». Захід відбудеться 15-16 квітня.

Програма розрахована на 2 дні і охоплює основні питання, пов’язані з офф-і онлайн маркетингом у сфері нерухомості. Учасники зможуть отримати практичні рекомендації в частині планування та реалізації ефективних маркетингових стратегій; формування бюджету, еvent-макертінга і спеціальних заходів, комплексного інтернет-маркетингу, інтернет-просування, маркетингу в соціальних мережах, новітніх інструментів в інтернет-просуванні.

Спікери практичної конференції «Маркетинг в нерухомості»: генеральний директор BCA Marketing Ніка Мешанова, директор з маркетингу компанії «Петростіль» Олена Карасьова, директор комунікаційного агентства Media Price Ганна Левчук, випусковий редактор групи спецпроектів ВД «Коммерсант» Ольга Соломатіна, директор по просуванню NAI Becar Катерина Ємельянова, генеральний директор комунікаційного агентства «Репутація» Наталія Суслова, директор з розвитку «Кельник» Олексій Їжачків, директор з розвитку веб-студії Trinet Олексій Довжиків, директор «Кельник» Олег Кельник.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *