5 критеріїв при виборі рекламного агентства

Кожен керівник рано чи пізно приймає рішення звернутися в рекламне агентство для вирішення рекламних або маркетингових задач. Ваші очікування від співпраці:

Ефективне вирішення поставлених завдань
Якісна і своєчасна реалізацію проектів
Рішення, які приведуть до зростання продажів і впізнанності
Отримання рекламних продуктів, таких як — створення логотипу, розробка фірмового стилю, зовнішня реклама, широкоформатний друк, digital реклама та інше.
Комплексні маркетингові послуги

Але в підсумку рекламний партнер повинен вирішувати лише одну задачу — це створення продукту або послуги, яка просуває ваш бізнес і підвищує продажі!

Вибір рекламного агентства є стратегічним рішенням, так як від результату реалізації агентством поставленого завдання, залежить успішна діяльність вашої компанії!

реклама

Ми представляємо Вам 5 критеріїв, які необхідно враховувати при виборі рекламного агентства:

1. Клієнти

Клієнти — це ключовий фактор при виборі рекламного агентства. При переговорах з менеджером компанії обов’язково поцікавтеся, яких клієнтів агентство обслужив за останній рік. Перевагою є успішна співпраця з різнопрофільними компаніями.

2. Портфоліо

Портфоліо — це візитна картка агентства. Тільки подивившись роботи, можна оцінити рівень професіоналізму компанії. У великих агентств, як правило, буває не тільки портфоліо виконаних робіт, а й рекламні кейси, ось приклад. В кейсах докладно описані цілі і завдання проекту, запропоновані рішення і досягнутий результат. Це гарантує Вам, що агентство — не просто виконавець завдання, але і генератор ідей, з розвитку і просуванню Вашої компанії або продукту.

3. Підтвердження професіоналізму

У рекламних агентств з хорошою репутацією завжди є підтвердження і оцінка виконаної роботи з боку клієнтів. Це можуть бути відгуки, рекомендаційні та / або листи подяки, усні рекомендації.

4. Команда

У рішення будь-якої задачі, потрібний комплексний підхід і участь різнопрофільних фахівців, які можуть усі сторони розглянути задачу і знайти ефективне рішення. Рекламне агентство повного циклу має складатися з: креативного директора, директора з маркетингу, маркетологів, дизайнерів, копірайтера, програміста і менеджерів проекту. Дуже важливо розуміти хто і як буде реалізувати Ваші задачі.

5. Вартість послуг

Оцінювати рекламне агентство по тендерній вартості не зовсім правильно. Головне це результат, на витрати варто дивитися як на інвестиції в розвиток. Варто довіритися такому рекламному агентству, яке зможе знайти рішення, де інвестиції на рекламу принесуть істотне зростання продажів.

Тепер ви знаєте, як вибрати рекламну агенцію. Підходьте до цього питання серйозно і вибирайте надійних партнерів для просування Вашого бізнесу!

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *